onsdag 24 november 2010

Igår åkte de ljusstakar och stjärnor jag har upp, fattas i 2 fönster så det ska jag handla i helgen tänkte jag.
Satte upp gardiner i Albins rum och i köket. Men köksgardinerna är jag inte riktigt nöjd med för det blev så mörkt mot ekluckorna.... vill ha vitt kök!
Dessa gardiner letade jag efter länge länge förra året, enkla snygga röda men de skulle ha varit så fint om de hade varit vita köksluckor men nu har jag inte det så jag vet inte om jag ska stå ut 1 månad eller om jag ska köpa åt i vitt istället.
Vilka problem men har....

Ronja kom hem från skolan idag för hon hade ont i magen, var med mig på jobbet en stund innan jag slutade så svullnade hennes ögon upp massor så hon fick ta en allergitablett, vi vet inte var de kom ifrån men hon såg inte klok ut iaf.

Tvättar och tvättar för fullt sen har jag varit upp på vinden med massor av böcker för vi har inte köpt några bokhyllor ännu så spel böcker och filmer åkte upp där så länge.

Ska fixa till barnen nu sen ska dom snart sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar